Regulamin sprzedaży biletów elektronicznych do Klubu SKR w Obszy
I.
Słowniczek
1.
Klient (Usługobiorca) – osoba fizyczna (w tym również Konsument), która
ukończyła co najmniej 16 rok życia, która korzysta z usług świadczonych przez Usługodawcę.
2.
Sprzedawca (Usługodawca) – tny nr 1 Agencja Artystyczna ART MUSIC Anna
i Michał Krupa Spółka Cywilna, ulica Unii Lubelskiej 1A, 37-600 Lubaczów, NIP
793161 22 75, adres elektroniczny:
a.
www.eskr.pl
b.
www.skrclub.pl
3.
Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą (Sprzedawcą)
czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub
zawodową.
4.
Klub SKR znajdujący się w Obszy,
adres: Obsza 140, 23-413 Obsza.
5.
Bilet elektroniczny (Bilet) – potwierdzenie zawarcia umowy
upoważniającej Konsumenta (który spełnia określone wymagania wiekowe
warunkujące możliwość udziału w określonej imprezie) – do jednorazowego wstępu
do Klubu SKR w Obszy w okresie ważności Biletu – który został oznaczony na Bilecie albo na określone wydarzenie w oznaczonym na Bilecie terminie
lub do skorzystania z usługi rezerwacji loży na określone wydarzenie w oznaczonym na Bilecie terminie
i czasie (wskazuje się, że możliwość odbioru rezerwacji loży w danym dniu
obowiązuje od chwili rozpoczęcia wydarzenia do godz. 24.00, chyba, że w treści
Biletu oznaczono inaczej – po tej godzinie loża będzie mogła zostać
zarezerwowana na rzecz innej osoby). Bilet elektroniczny uprawnia do
jednorazowego skorzystania ze wstępu do Klubu SKR w Obszy, chyba że inaczej
na nim zaznaczono. W przypadku
braku informacji na Bilecie dotyczącej liczby osób, jakie mogą
jednorazowo skorzystać z Biletu, oznacza to, iż Bilet upoważnia do wstępu jedną
osobę, która może skorzystać z danego rodzaju Biletu. Z Biletu może skorzystać
osoba, która w dniu wejścia do Klubu SKR w Obszy ukończyła wiek warunkujący możliwość
wejścia na daną imprezę. Jako zasadę wskazuje
się, iż na imprezy odbywające się w piątki (dzień rozpoczęcia imprezy) mają wstęp osoby, które
w dniu wejścia na imprezę ukończyły 16 r.ż.,
natomiast na imprezy
odbywające się w soboty (dzień
rozpoczęcia imprezy) mają osoby, które w dniu wejścia na imprezę ukończyły 18
r.ż., chyba że na dane wydarzenie (imprezę) inaczej określony został warunek
wiekowy wstępu do Klubu SKR w Obszy.
6.
Bilet elektroniczny jest przesyłany na adres e-mailowy wskazany przez Klienta.
7.
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do
zawarcia umowy na odległość za pośrednictwem Panelu sprzedaży, określające
rodzaj i liczbę Biletów elektronicznych.
8.
Panel sprzedaży – zespół współpracujących ze sobą
urządzeń informatycznych i oprogramowania, umożliwiający świadczenie usług drogą elektroniczną oraz zawarcie umowy na odległość
ze Sprzedawcą, znajdujące się
w Serwisie internetowym.
9.
Serwis – zespół powiązanych ze sobą stron internetowych znajdujących
się w domenie www.eskr.pl. za pośrednictwem których
Sprzedawca świadczy usługi
drogą elektroniczną, a Klient
może z nich korzystać.
II.
Postanowienia ogólne
1.
Niniejszy regulamin określa zasady świadczenia usług drogą
elektroniczną oraz zasady i tryb zawierania ze Sprzedawcą umów na odległość –
sprzedaży Biletu elektronicznego do Klubu SKR w Obszy.
2.
Bilet elektroniczny stanowi
dowód zakupu.
3.
Wyrażenie zgody na stosowanie Regulaminu poprzez zaznaczenie
odpowiedniego checkboxa podczas czynności zmierzających do zawarcia umowy jest równoznaczne z pełną akceptacją warunków niniejszego Regulaminu.
4.
Informacje podane na stronach internetowych w domenie www.eskr.pl/ w szczególności ogłoszenia, reklamy,
cenniki i inne informacje, stanowią
zaproszenie do zawarcia
umowy w rozumieniu art. 71
Kodeksu cywilnego.
5.
Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny za zamówiony Bilet elektroniczny, w przypadku zamówienia kilku jego sztuk, łącznej ceny za wszystkie zamówione Bilety.
Łączna cena, jest podana w wypełnianym przez Klienta formularzu zamówienia – w sekcji
„podsumowanie” („suma”). O łącznej cenie
zamówienia Klient zostanie
poinformowany w sekcji „podsumowanie” przed potwierdzeniem przez niego złożenia
zamówienia.
6.
Sprzedawca informuje, iż Bilety wstępu można kupić również w kasie
biletowej Klubu SKR w Obszy zgodnie z obowiązującym cennikiem, jednakże
niektóre promocje, preferencyjne ceny (przedsprzedaż) dotyczące Biletów
elektronicznych są dostępne wyłącznie poprzez zawarcie umowy na odległość za
pośrednictwem Panelu sprzedaży. Liczba Biletów elektronicznych może być
limitowana, o czym Klient zostanie poinformowany za pośrednictwem Panelu
sprzedaży.
7.
Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za
pośrednictwem adresu e-mailowego, tj. skrclub@op.pl
8.
Sprzedawca spełnia świadczenie względem Klienta umożliwiając mu
realizację uprawnień – wstępu do Klubu SKR w Obszy, w terminie oznaczonym na
Bilecie elektronicznym.
9.
Sprzedawca nie stosuje kodeksu dobrych praktyk w rozumieniu ustawy o
przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym.
10.
Opłaty za połączenie z biurem obsługi
Sprzedawcy/Usługodawcy, podanym w rozdziale I pkt. 2:
a.
z telefonów stacjonarnych – opłata jak za połączenie lokalne;
b.
z telefonów komórkowych – opłata zgodna z cennikiem
operatora danej sieci komórkowej.
11.
Usługodawca świadczy usługi
droga elektroniczną zgodnie
z regulaminem. Niniejszy
Regulamin jest regulaminem w
znaczeniu art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą
elektroniczną.
12.
Regulamin jest udostępniony nieodpłatnie za pośrednictwem Serwisu,
który umożliwia jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu.
III.
Zawierania umów zakupu
biletu elektronicznego
1.
Klient może zawrzeć umowę, w języku polskim, poprzez złożenie
zamówienia Biletu elektronicznego za pośrednictwem formularza zamówienia
znajdującego się w Panelu sprzedaży pod adresem www.eskr.pl, oraz dokonanie zapłaty za zamówienie w terminie określonym w pkt. 5
poniżej.
2.
W celu dokonania zamówienia należy dokonać wyboru Biletu lub Biletów
elektronicznych dostępnych w Panelu sprzedaży, określić ich ilość oraz przejść
do „Kasy”, zaakceptować niniejszy Regulamin oraz Regulamin Klubu SKR w Obszy,
podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o pojawiające się na stronie
komunikaty lub informacje.
3.
Całkowita wartość zamówienia i ostateczna cena zamówienia znajdują się
w podsumowaniu płatności w polu „podsumowanie” i jest widoczna przed
ostatecznym zatwierdzeniem zamówienia przez Klienta.
4.
Po kliknięciu w przycisk „Zapłać teraz” lub „przejdź do płatności”
nastąpi przekierowanie Klienta do systemu płatności internetowych celem
dokonania zapłaty za zamówienie. Jednocześnie, po złożeniu zamówienia Klient
otrzyma wiadomość z informacją, iż została dokonana rezerwacja Biletu(ów) wraz
z terminem, w którym należy dokonać zapłaty za zamówienia.
5.
W momencie przekierowania Klienta do systemu
płatności internetowej „Przelewy24”, ma on dwadzieścia minut na dokonanie zapłaty za
zamówienie.
6.
Klient, który dokona zapłaty w tym terminie, zawiera umowę sprzedaży,
wskutek której w wiadomości potwierdzającej dokonanie zapłaty,
otrzyma Bilet elektroniczny na wskazany przez niego adres e-
mail. Jeżeli Klient nie dokona
płatności w tym terminie, otrzyma wiadomość, iż zamówienie zostało anulowane, a
zamówione Bilety wracają do puli dostępnych Biletów – w takim przypadku w celu
ponownego zamówienia Biletów należy wypełnić na nowo formularz zamówienia.
7.
Zamówienia można składać
przez całą dobę we wszystkie dni w roku.
8.
Błędne wypełnienie formularza skutkuje wyświetleniem komunikatu z
prośbą o podanie prawidłowych danych. Błędnie podane dane w formularzu Klient
może zgłosić Sprzedawcy celem ich skorygowania wysyłając wiadomość e-mailową
pod adres www.eskr.pl/.
Klient jest odpowiedzialny za prawidłowość i prawdziwość podanych przez siebie
danych, w tym adresu e-mail, na który zostanie przesłany Bilet elektroniczny po
opłaceniu zamówienia.
9.
Ceny Biletów podawane są w złotych polskich. Sprzedawca podaje do
wiadomości Klienta cenę brutto. Cena brutto zawiera wszystkie składniki, w tym
podatek VAT.
10.
Informacja o dostępności Biletów jest zapewniana każdorazowo przy danym Bilecie w Panelu sprzedaży.
11.
W celu realizacji zamówienia, Klient jest zobowiązany do podania
wszystkich niezbędnych danych umożliwiających ich realizację, które w Panelu
zamówienia są oznaczone jako pola wymagane. Pola wymagane są zaznaczone
„gwiazdką”.
IV.
Sposób i termin
zapłaty
1.
Za zamówienie należy dokonać zapłaty
za pośrednictwem systemu
płatności internetowych – Przelewy24,
w terminie 20 minut od momentu kliknięcia w przycisk „Zapłać teraz” lub
„przejdź do płatności”.
2.
Prosimy o przygotowanie wszystkich niezbędnych danych do przelewu celem
sprawnego dokonania zapłaty za zamówienie.
V.
Koszty dostawy
Ze względu na charakter świadczenia Sprzedawcy – Bilety
są przesyłane w formie elektronicznej na adres e-mail wskazany przez Klienta – Klient nie
ponosi kosztów dostawy.
VI.
Faktury VAT
1.
Klient może zgłosić żądanie wystawienia faktury VAT w czasie prawem
przewidzianym, zwracając się o to do Biura Obsługi Klienta Klubu SKR w Obszy.
2.
W celu umieszczenia numeru NIP na paragonie w kasach Klubu SKR w Obszy,
należy poinformować o tym kasjera przed rozpoczęciem procedury sprzedaży.
Procedura ta obejmuje zarówno zakup biletów wstępu do Klubu SKR w Obszy jak i
zakupów artykułów/towarów na terenie Klubu. Faktury VAT wystawiane są do
paragonów z numerem NIP od kwoty 450,00 zł brutto lub przesyłane mailowo po
uprzednim złożeniu oryginału paragonu. W celu uzyskania dokumentu
elektronicznego należy przesłać zapytanie na adres: skrclub@op.pl
VII.
Reklamacje
1.
Klient ma prawo zgłosić reklamację dotyczącą zakupionego biletu.
2.
Reklamacja powinna zostać zgłoszona do Biura Obsługi Klienta poprzez
wysłanie wiadomości elektronicznej na adres: skrclub@op.pl
3.
W reklamacji Klient powinien podać takie dane jak: imię
i nazwisko, numer zamówienia oraz opisać reklamację.
4.
Informacja o rozpatrzeniu reklamacji zostanie przekazana reklamującym w taki sposób, w jaki została
ona zgłoszona. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji,
Sprzedawca uczyni zadość żądaniu Reklamującego zgodnie z przysługującymi mu
uprawnieniami.
5.
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie czternastu dni od dnia jej zgłoszenia.
6.
Każda reklamacja jest rozpatrywana zgodnie
z przepisami prawa.
7.
Powyższe postanowienie stosuje się odpowiednio w przypadku reklamacji
usługi świadczonej drogą elektroniczną.
VIII.
Odstąpienie od Umowy
Sprzedawca
informuje, iż w przypadku zamówienia Biletu elektronicznego uprawniającego do
wstępu do Klubu SKR w określonym terminie
jaki oznaczony zostanie
na Bilecie, prawo odstąpienia od umowy zawartej
w ten sposób, zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o
prawach konsumenta, nie przysługuje Klientowi.
IX.
Rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną
1.
Usługodawca świadczy następującą Usługi za pomocą Serwisu
internetowego: usługa umożliwiająca zapoznania
się z informacjami znajdującymi się na stronach
internetowych w Panelu
sprzedaży w domenie www.eskr.pl (korzystanie
ze stron internetowych); usługa umożliwiająca zawarcie umowy on-line (na
odległość) poprzez zamówienie przez Klienta Biletu lub Biletów elektronicznych do Klubu
SKR w Obszy, usługa przesyłania na podany przez Klienta adres e-mailowy Biletu lub Biletów
elektronicznych.
2.
Usługobiorca może korzystać
z Usług, dostępnych poprzez Serwis internetowy, z zastrzeżeniem spełnienia warunków technicznych systemu
teleinformatycznego, o jakich mowa rozdziale X poniżej.
X.
Warunki świadczenia usług drogą elektroniczną
1.
Warunkiem prawidłowego korzystania z Usług jest posiadanie przez
Usługobiorcę systemu teleinformatycznego spełniającego następujące minimalne
wymagania techniczne:
a.
z dostępem do sieci Internet;
b.
z zainstalowaną przeglądarką Mozilla Firefox w wersji 4.0 lub nowszej,
Internet Explorer w wersji
8 lub nowszej, Chrome w wersji 5 lub nowszej,
Safari w wersji
5 lub nowszej lub innej przeglądarki
kompatybilnej;
c.
z włączoną w przeglądarce obsługą
języka JavaScript;
d.
posiadanie aktualnego, czynnego
i prawidłowo skonfigurowanego konta poczty elektronicznej.
2.
Warunkiem korzystania z Usług jest umożliwienie instalacji plików
cookies. Szczegółowe informacje o plikach cookies wykorzystywanych w Serwisie internetowym, w tym przy świadczeniu Usług, dostępne są w Polityce prywatności i
wykorzystywania plików cookies Usługodawcy, dostępnej pod adresem www.eskr.pl
3.
Zakazuje się Usługobiorcom dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
4.
Usługodawca zapewnia dostęp do aktualnych informacji o szczególnych
zagrożeniach związanych z korzystaniem z usługi świadczonej drogą elektroniczną;
funkcji i celu oprogramowania lub danych niebędących składnikiem treści usługi,
wprowadzanych do systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Usługodawca,
na żądanie Usługobiorcy, przekazane drogą elektroniczną na adres elektroniczny
Usługodawcy.
XI.
Zasady świadczenia usług drogą elektroniczną oraz warunki zawierania i rozwiązywania umów o
świadczenie usług drogą elektroniczną
1.
Rozpoczęcie przez Usługobiorcę korzystania z Usług objętych Regulaminem
jest równoznaczne z zawarciem Umowy o świadczenie usług
drogą elektroniczną dostępnych poprzez Serwis bez konieczności
sporządzenia odrębnej umowy. W przypadku zakończenia przez Użytkownika
korzystania z Usług udostępnionych z użyciem Serwisu, Umowa o świadczenie usług
drogą elektroniczną rozwiązuje się automatycznie bez konieczności składania
dodatkowych oświadczeń z chwilą opuszczenia Serwisu, z wyłączeniem usługi
przesłania na adres
1.
e-mailowy Biletu lub Biletów elektronicznych, która zostaje zakończona po przesłaniu na wskazany przez Usługobiorcę adres e-mailowy
Biletu(ów).
2.
Możliwość korzystania z Usług: usługa umożliwiająca zawarcie umowy
on-line (na odległość) poprzez zamówienie przez Usługobiorcę Biletu lub Biletów
elektronicznych, usługa przesyłania na podany przez Usługobiorcę adres e-mailowy
Biletu lub Biletów elektronicznego, o których mowa w rozdziale X Regulaminu powyżej,
uzależniona jest od złożenia zamówienia Biletu elektronicznego, zgodnie
z zasadami opisanymi w
rozdziale III.
3.
Usługa przesyłania na podany przez Usługobiorcę adres e-mailowy Biletu
lub Biletów elektronicznych następuje po zawarciu umowy sprzedaży Biletu lub
Biletów elektronicznych. Usługę umożliwiająca zawarcie umowy on-line (na
odległość) poprzez zamówienie przez Biletu lub Biletów elektronicznych do Klubu SKR w Obszy Usługobiorca może
rozpocząć i zakończyć w każdej chwili.
4.
Możliwość
korzystania z bezpłatnej usługi: usługa umożliwiająca zapoznania się z
informacjami znajdującymi się na stronach internetowych w Panelu sprzedaży w
domenie www.eskr.pl
(korzystanie ze stron
internetowych) jest każdorazowo wykonywana na indywidualne żądanie
Usługobiorcy. Usługobiorca może w każdej chwili rozpocząć i zakończyć
korzystanie z usługi. Wyjście ze strony internetowej w domenie www.eskr.pl/ oznacza rezygnację ze świadczenia przedmiotowej
usługi przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy.
XII.
Ochrona danych osobowych
1.
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. („RODO”) dane pozyskane w związku z czynnościami
związanymi z świadczeniem usług drogą elektroniczna lub zawarciem umowy na odległość poprzez Serwis przetwarzane są przez Sprzedawcę, który jest administratorem tychże danych (dane Sprzedawcy podane
zostały w rozdziale I).
2.
Dane osobowe pozyskane w związku z zawartą umową na odległość oraz w
toku jej realizacji, oraz w zakresie świadczonych poprzez
Serwis usług droga
elektroniczną przetwarzane są w oparciu
o art. 6 ust. 1 lit. „a”, „b”, „c” i „f” RODO
odpowiednio w celu:
a.
zawarcia umowy na odległość (w tym umowy o określonej treści); w celu
wykonania umowy; w celu kontaktu z Klientem w związku ze złożoną przez niego
ofertą lub wykonaniem umowy lub rozwiązaniem problemów technicznych związanych
z zamówieniem; w celu skorzystania z funkcjonalności Serwisu (art. 6 ust. 1
lit. b RODO);
b.
w celu wypełnienia obowiązków prawnych wynikających z przepisów
powszechnie obowiązujących
i ciążących
na Sprzedawcy: w tym w celach księgowych, podatkowych, w tym wystawienia faktury; reklamacyjnych; w celu
przekazania informacji na żądanie organu państwowego na podstawie przepisów
szczególnych, np. policji, prokuraturze, sądowi (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
c.
z uwagi na prawnie uzasadniony interes Usługodawcy odpowiednio w postaci następujących celów: w celu kontroli i weryfikacji uprawnień – zapobieganiu oszustwom (w tym zgłoszenia takich
incydentów policji lub prokuraturze); w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami osób, których dane
dotyczą; w celach analitycznych; w celu oferowania produktów i usług
Usługodawcy bezpośrednio Usługobiorcom (marketing lub w celu oferowania
bezpośrednio produktów i usług (marketing) firm współpracujących z Usługodawcą bez wykorzystania środków komunikacji elektronicznej
(uzasadnionym celem jest prowadzenie działań marketingowych promujących prowadzoną działalność lub innych
podmiotów); w celu oferowania produktów i usług Usługodawcy
bezpośrednio Usługobiorcom (marketing lub w celu oferowania bezpośrednio produktów i usług (marketing) firm współpracujących z Administratorem z wykorzystania środków komunikacji elektroniczne – przy
czym działania te ze względu na inne obowiązujące przepisy, w szczególności prawo telekomunikacyjne i ustawę o świadczeniu usług drogą
elektroniczną, prowadzone są jedynie na podstawie stosownych zgód, o ile takie
zgody zostały zgromadzone; w celu zapewnienia bezpieczeństwa oraz
przeciwdziałania nadużyciom i oszustwom; w celu organizacji akcji promocyjnych,
programów promocyjnych i kampanii, w których mogą wziąć udział Usługobiorcy; w
celu obsługi zgłoszeń kierowanych z wykorzystaniem formularza kontaktowego,
innych wniosków, w tym zapewnienia rozliczalności (w uzasadnionym celu
udzielania odpowiedzi na zgłoszenia i zapytania kierowane z wykorzystaniem
formularza kontaktowego lub w innej formie
(np. zapytania mailowe), w tym przechowywanie takich wniosków i
udzielonych odpowiedzi celem zachowania zasady rozliczalności) (art. 6 ust. 1
lit. f RODO);
d.
przesyłania informacji handlowej (bezpłatna subskrypcja newslettera) –
na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
3.
Dane osobowe przetwarzane są z zachowaniem odpowiednich
środków bezpieczeństwa, spełniających wymagania polskiego prawa, w tym RODO, w tym przy uwzględnieniu zasad wynikających z art. 5 RODO,
tj. zasad: rzetelności i przejrzystości, ograniczenia celu, zgodności z prawem,
minimalizacji danych, prawidłowości, ograniczenia przechowywania oraz
integralności i poufności.
4.
W zależności od zakresu i celu przetwarzanych danych mogą być one
przekazywane – na zasadach przewidzianych prawem – innym podmiotom, które będą
je przetwarzały, w zakresie danego celu przetwarzania, odpowiednio (odbiorcy
danych):
a.
w przypadku realizacji przez Administratora usługi
lub dostawy (sprzedaży) rzeczy innych niż drogą
elektroniczną, ale w drodze zawartej umowy na odległość – podmioty prowadzące
działalność pocztową lub kurierską, jeżeli przedmiot umowy będzie miał zostać
wysłany/dostarczony drogą tradycyjną; podmiotom wspierającym Administratora w prowadzonej działalności na jego zlecenie
w celu realizacji umowy;
b.
w celu realizacji procesu
płatności za zamówienie – bankom lub podmiotom prowadzącym system
płatności elektronicznej – które są dostępne w momencie składania zamówienia (w
zakresie niezbędnym do obsługi płatności za zamówienie).
c.
podmioty świadczące pomoc prawną – celem realizacji uprawnień
przewidzianych prawem, zabezpieczenia praw i dochodzenia roszczeń z umowy oraz
rozpatrywaniu reklamacji;
d.
podmioty świadczące pomoc księgową – celem realizacji obowiązków księgowych i podatkowych;
e.
w każdym przypadku organom państwowym lub innym podmiotom uprawnionym
na podstawie przepisów prawa, celem wykonania ciążących na Administratorze
obowiązków nałożonych przepisami prawa, np. policja, prokuratura, urząd
skarbowy;
f.
podmioty świadczące usługi
marketingowe – celem wsparcia Administratora w promocji towarów, organizacji akcji promocyjnych,
programów lojalnościowych i kampanii;
g.
podmioty obsługujące systemy teleinformatyczne i świadczące usługi IT –
w zakresie utrzymania prawidłowości działania systemu, jego aktualizacji,
napraw, oraz wprowadzenia lub ulepszenia funkcjonalności;
h.
podmioty wspierające prowadzoną działalności Administratora na jego zlecenie
– w tym dostawcom
zewnętrznych systemów – celem wsparcia, ulepszenia lub rozwoju działalności
Administratora,
o ile dochodzi
do przetwarzania danych osobowych w określonym celu przy uwzględnieniu tego
jakie funkcjonalności są (były)
dostępne w serwisie, z poszanowaniem zasad dotyczących przetwarzania danych, a określonych w RODO, jak i okresu,
w którym określone dane mogą być przechowywane. Dane podlegają
udostępnieniu podmiotom zewnętrznym wyłącznie na zasadach i w granicach prawnie
dozwolonych.
5.
Usługodawca odpowiednio wyróżnia
i oznacza dane osobowe, których
podanie jest niezbędne ze względu na właściwość umowy o określonej treści lub sposób
jej realizacji. Odmowa
podania oznaczonych w wyżej
określony sposób danych powoduje odmowę świadczenia danej usługi przez
Usługodawcę lub niemożliwość skutecznego złożenia mu oferty zawarcia umowy na
odległość o określonej treści. W pozostałym zakresie brak podania danych (lub
jednostkowej danej) może utrudniać bądź uniemożliwiać prawidłowe wykonanie
innych funkcjonalności lub usługi dostępnej w Serwisie. Podanie danych
osobowych jest dobrowolne, ale w zakresie, o którym mowa w zdaniu
poprzedzającym niezbędne dla realizacji umowy/zamówienia.
6.
Dane osobowe są przechowywane przez okres nie dłuższy niż jest to
niezbędne do realizacji celów opisanych powyżej – w tym prawidłowego
funkcjonowania działalności Administratora, przy uwzględnieniu terminów
przedawnienia roszczeń oraz okresu uzasadnionego koniecznością przechowywania
dokumentacji księgowej zgodnie z przepisami prawa przepisów prawa obligujących
Administratora do przechowywania dokumentów (z uwzględnieniem okresu przedawnienia zobowiązania podatkowego) i przy
jednoczesnym zachowaniu zasady rozliczalności. Zgodnie z art. 118 Kodeku cywilnego:
„Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi
sześć lat, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z
prowadzeniem działalności gospodarczej – trzy lata. Jednakże koniec terminu
przedawnienia przypada na ostatni dzień roku kalendarzowego, chyba że termin
przedawnienia jest krótszy niż dwa lata.” Z kolei w przypadku danych
przetwarzanych na podstawie udzielonej zgody – przechowywane będą do momentu
wycofania zgody; z kolei w przypadku przetwarzania tychże danych na podstawie
prawnie uzasadnionego celu Administratora – do czasu wniesienia sprzeciwu (lub
równoznacznego oświadczenia w tym zakresie), chyba że przepisy prawa uprawniają
administratora do dalszego przetwarzania takich danych osobowych mimo złożenia
takiego sprzeciwu.
7.
Administrator informuje, że w sprawie danych osobowych
można kontaktować się pisząc na adres email
. Osoby, których dane dotyczą, mogą kontaktować się we
wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem ich danych osobowych oraz z wykonywaniem
praw przysługujących im na mocy RODO.
8.
Usługodawca informuje ponadto
osobę, której dane dotyczą o:
a.
prawie do żądania
od Administratora dostępu
do danych osobowych
dotyczących osoby, której
dane dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania
lub o prawie do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także o prawie do przenoszenia danych
– o ile przepisy prawa w
danym wypadku nie ograniczają tychże uprawnień; oraz o prawie wniesienia skargi
do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
b.
że w przypadku, gdy przetwarzanie odbywa się na postawie oświadczenia o
wyrażeniu zgody (podstawa prawna odpowiednio: art. 6 ust. 1 lit. a) – osoba
wyrażający taką zgodę ma prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
c.
że z końcem okresu przechowywania – zgodnie z przepisami prawa – dane
osobowe zostaną usunięte.
9.
Usługodawca informuje ponadto osobę, której dane dotyczą, że w ramach
Serwisu mogą zostać zamieszczone zewnętrzne linki umożliwiające bezpośrednie
dotarcie do innych stron internetowych (lub logowanie do serwisu) bądź też podczas
korzystania z tego serwisu w urządzeniu Usługobiorcy mogą być dodatkowo
umieszczone pliki cookies pochodzące od innych podmiotów w szczególności od
dostawców takich jak: Facebook, Instagram, czy serwisy płatności internetowej w
celu umożliwienia skorzystania z funkcjonalności serwisu zintegrowanych z tymi
serwisami. Każdy z tychże dostawców określa zasady korzystania z plików cookies
w swojej polityce prywatności w związku z czym Administrator informuje, iż nie
ma wpływu na prowadzoną przez tychże dostawców politykę prywatności oraz
wykorzystywania plików cookies. Ze względów bezpieczeństwa zaleca się, aby
przed skorzystaniem z funkcjonalności/zasobów oferowanych przez inne strony
internetowe lub serwisy, każdy Usługobiorca zapoznał się z regulacjami dotyczącym polityki prywatności oraz wykorzystywania plików cookies tychże podmiotów, jeżeli zostały one udostępnione, a w razie ich braku skontaktował się z administratorem tychże stron lub serwisów w celu uzyskania informacji w tym
zakresie.
10.
Administrator nie podejmują
decyzji w sposób
zautomatyzowany w rozumieniu RODO.
XIII.
Spory
1.
Rozstrzyganie ewentualnych sporów wynikających lub związanych: ze
świadczenia usług drogą elektroniczną przez Usługodawcę/Sprzedawcę na podstawie
niniejszego Regulaminu powstałych pomiędzy Usługodawcą/Sprzedawcą a Usługobiorcą/Klientem, który nie jest Konsumentem; lub z umową
zawartą na odległość pomiędzy
ww. Stronami zostaje poddane
sądowi właściwemu miejscowo dla miasta Krakowa.
2.
W przypadku sporów
z udziałem Konsumenta istnieje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i
dochodzenia roszczeń. Konsument może zwrócić się o interwencję rzecznika praw
lub skorzystać z mediacji (o ile na nią – mediację – Sprzedawca wyrazi zgodę).
Dostęp do ww. procedur jest opisany w polskim Kodeksie postępowania cywilnego
oraz Ustawie o ochronie konkurencji i konsumentów. Sprzedawca informuje, iż na podstawie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr (https://webgate.ec.europa.
eu/odr/main/?event=main.home.show) dostępna jest platforma internetowego
systemu rozstrzygania sporów
pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym
(platforma ODR).
XIV.
Postanowienia końcowe
1.
Uznanie poszczególnych postanowień niniejszego Regulaminu w sposób
przewidziany prawem za nieważne bądź nieskuteczne, nie wpływa na ważność czy
skuteczność pozostałych postanowień Regulaminu. W miejsce nieważnego postanowienia zastosowana będzie reguła, która jest najbliższa celom nieważnego postanowienia i całego niniejszego Regulaminu.
2.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie
mają zastosowanie przepisy obowiązującego na
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a w szczególności Kodeks cywilny, Ustawa
o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Ustawa o
prawach konsumenta.
3.
Sprzedawca/Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego
Regulaminu na zasadach określonych w zdaniach następujących. Zmiany Regulaminu
obowiązują od momentu wyraźnego ich wskazania i umieszczenia na stronie
internetowej, na której znajduje się Panel sprzedaży. Usługobiorcy będący
konsumentami zostaną o tym poinformowani drogą e-mailową odpowiednio wcześniej,
tj. na co najmniej czternaście dni przed wejściem w życie zmiany regulaminu. W
przypadku niewyrażenia zgody na treść nowego regulaminu Usługobiorca powinien
powiadomić o tym fakcie Usługodawcę w ciągu czternastu dni od daty
poinformowania o zmianie regulaminu. Zmiana dokonywana będzie poprzez
umieszczenie nowej treści Regulaminu na stronie internetowej na co najmniej
czternaście dni przed wejściem jej w życie. Data wejścia w życie nowego
regulaminu będzie jednoznacznie określona w jego treści. Do umów zawartych
przed zmianą regulaminu stosuje się poprzedni regulamin (obowiązujący w chwili
zawarcia umowy).
4.
Wszelkie informacje, dane i materiały udostępniane w Serwisie
internetowym (w tym m.in. nazwy, logotypy, Cennik, a także grafiki, kolorystyka
i układ witryny) oraz wszelkie inne prawa własności niematerialnej związane z
treścią Serwisu internetowego w tym m.in. utwory,
prawa do znaków towarowych, należą do Usługodawcy lub podmiotów, z którymi
Usługodawca zawarł stosowne umowy i są chronione prawami autorskimi, prawami do
znaków towarowych, prawami do baz danych lub innymi prawami własności
intelektualnej.
5.
Regulamin wchodzi w życie z dniem 28.03.2022.